Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа Ромео 166 JTD съвет

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа Ромео 166 JTD съвет

    Здравейте!
    Първо се извинявам ако не му е тук мястото!
    Та на темата:Разглеждах много Алфи и много ми допадат,но все се чудя защо са толкова евтини след като изглеждат като коли над средната класа в България?Въпроса ми главно е мога ли да си намеря читава Алфа 166 JTD 2000 година за 3,4 хиляди лева(ще ми е първа кола) иии даже и да не мога какви са най-често срещаните проблеми при тях?Колко пари също така може да ми излезе ремонта също няма да е зле да знам.
    Извинявам се отново ако не му е мястото тук да питам!Знам че сигурно форума е пълен с такива въпроси и е трябвало да се поразровя но намирам само стари теми или просто съм си идиот!

  • #2
    Поддръжката е убийствена, като за всяка кола висок клас , виж темата за ремонти и цени, хората се възхищават на колите ни и същевременно ги плюят, те никога обаче няма да карат алфа , защото не разбират, поне веднъж в живота си човек трябва да има алфа
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 00:03.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Зависи от късмета. Ако вземеш безпроблемна кола ще мине време, докато се появят проблемите. Обаче като се появят, жална ти майка... Но не се отказвай, за всеки проблем си има решение, има части на старо, има теми във форума за по-евтини решения за окачването... Моята когато я взех не вървеше хич, вложих малко парички в нея и се оправи. За да стане като нова, ще трябва да вложа още тройно, но това е друга тема. Както спомена колегата, човек който има поне малко бензин (нафта ) в кръвта трябва да е притежавал поне една Алфа, а 166 е много добър избор.

      Comment


      • #4
        Ще ти кажа само, че Алфа Ромео 166 не е за първа кола. Вземи си нещо по-малко.

        Иначе за автомобилът и марката могат да се кажат страшно много положителни неща, като "страст" и "душа" ще са най-повтарящите се.

        п.с. Могат да се кажат и не толкова хубави неща като това, че Алфа Ромео раждясва още в брошурата.
        1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
        2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
        1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

        Comment


        • #5
          На мен първата кола ми е именно 166-цата и не виждам някакъв проблем. Изобщо не е толкова голяма, колкото изглежда, има задоволителна маневреност и се кара много лесно. С габарита се свиква лесно, първата седмица когато взех моята ходих на чудните мостове, който е бил знае колко е тесен пътя до там. Ако имаш постоянни финанси, не виждам какво се чудиш.

          Comment


          • #6
            Казвам първа кола в смисъл че ще е моя,а не че току що съм взел книжка.Имам доста навъртяни километри за млад шофьор и съм карал и бусове.Габаритите не смятам че ще ме притесняват,просто май вече казах че съм много впечатлен от самата кола и се надявам да не и стана роб със разходи по нея всеки месец(освен гориво).От всичките коли които гледам Алфата изпъква пред тях и знам че няма да си взема кола която няма да ми създава проблем.Сега чета из форумите за другите коли то не бяха нисани,фордове и т.н(само дизели) ,обаче само тук си направих труда да пиша

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от pavlov92 Покажи съобщение
              Казвам първа кола в смисъл че ще е моя,а не че току що съм взел книжка.Имам доста навъртяни километри за млад шофьор и съм карал и бусове.Габаритите не смятам че ще ме притесняват,просто май вече казах че съм много впечатлен от самата кола и се надявам да не и стана роб със разходи по нея всеки месец(освен гориво).От всичките коли които гледам Алфата изпъква пред тях и знам че няма да си взема кола която няма да ми създава проблем.Сега чета из форумите за другите коли то не бяха нисани,фордове и т.н(само дизели) ,обаче само тук си направих труда да пиша
              Това удебеленото стана при мен. Но все пак не се отказвай, не знам какво друго си гледал, но въпреки проблемите бих направил същия избор. Въртя по най-дългия път за да удължа кефа от шофирането, карал съм и други модели на марката от съвременната и история, но друга като 166 няма .

              Comment


              • #8
                Баси зомбираните типове дето сме се събрали в тоя форум А към колегата, пуснал темата - гледай, гледай и пак гледай преди да купиш. Важното е наистина да намериш читава кола, което и ти пожелавам.
                ...
                155 1,6 TS 16V `96
                166 2,4 JTD `99
                147 1,9 JTDm 8V `07

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
                  Баси зомбираните типове дето сме се събрали в тоя форум А към колегата, пуснал темата - гледай, гледай и пак гледай преди да купиш. Важното е наистина да намериш читава кола, което и ти пожелавам.
                  Напротив, аз съм изключително здравомислещ, просто обичам жените да се обръщат след мен и когато съм в колата.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Колега, мога да ти го кажа направо - тази кола ще ти гълта около 3 хил. (+- няколко стотин лева) на година (ремонти, данък, застраховки, винетка, без горивото) ако попаднеш на читав екземпляр. Ако уцелиш гробница - първата година ще е х2. Ако мислиш, че ти е по джоба - действай - няма да останеш разочарован. Ако ли не, по-добре не се хващай, ще намразиш марката...
                    Това е основната причина колите да са евтини, за класа си.
                    Subaru Legacy 3.0R
                    Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Напротив, аз съм изключително здравомислещ, просто обичам жените да се обръщат след мен и когато съм в колата.
                      Sorry,че не е по темата, ама то при зверското дрънчене на повечето 136-ци се обръщат всички, не само жените
                      ...
                      155 1,6 TS 16V `96
                      166 2,4 JTD `99
                      147 1,9 JTDm 8V `07

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
                        Sorry,че не е по темата, ама то при зверското дрънчене на повечето 136-ци се обръщат всички, не само жените
                        Защо по темата е , обаче моята не дрънчи от никъде, по скоро мърка като котарак, предполагам от лагера на компресора

                        ---------- Post added at 10:03 ---------- Previous post was at 09:54 ----------

                        Първоначално публикувано от vladev Покажи съобщение
                        Колега, мога да ти го кажа направо - тази кола ще ти гълта около 3 хил. (+- няколко стотин лева) на година (ремонти, данък, застраховки, винетка, без горивото) ако попаднеш на читав екземпляр. Ако уцелиш гробница - първата година ще е х2. Ако мислиш, че ти е по джоба - действай - няма да останеш разочарован. Ако ли не, по-добре не се хващай, ще намразиш марката...
                        Това е основната причина колите да са евтини, за класа си.
                        3000 е доста, аз от както я имам съм дал за ремонти около 1000, това включва и най- скъпия- съединител, данъка е 200, гражданската и тя там някъде.Всички коли се развалят.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                          Въртя по най-дългия път за да удължа кефа от шофирането.
                          Ха, мислех, че само аз правя такива неща
                          Alfa Romeo 166 3.2 V6 24 '04 FL
                          HardwareBG Team member | PC компоненти | RC модели | Електронни цигари | Настолни игри

                          Comment


                          • #14
                            Стига сте плашили човека.
                            Ако при покупката не се ръководиш непременно от ниската цена а добре прецениш техническото състояние на колата и така решиш да избереш разумната цена, вместо да икономисаш едни 1000 лв, купувайки някой барутарник.........вероянто ще случиш с хубав автомобил.
                            Оттам нататък разходите за подръжката ще са като за всеки друг автомобил. И доста далеч от ужаса, който описва колегата Владев.

                            Успех в избора!


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Облужване на 2.4 JTD - от преди 3 дни:

                              Ангренажен комплект 208 лв.
                              Водна помпа 79 лв.
                              Антифриз (1.5 л.) 16 лв.
                              Пистов ремък 32 лв.
                              Ролков обтегач 284 лв.
                              Ролка 84 лв.
                              Труд – обслужване/смяна ангр. 100 лв.
                              -----------------
                              ОБЩО: 803 лв

                              Смяна на масло/филтри: 140лв.

                              Гражданска: ~200 лв.

                              Каско: ~400 лв.

                              Данък (в София): 213.21 лв.

                              Винетка: 65 лв, ГТП: 40 лв.

                              Зимни гуми (другото лято пък летни ): 600-800 лв.

                              Накладки (дискове?): 90 лв.

                              Дотук: ~2600-2700 лв. без нищо изненадващо да е дошло.

                              Носачите са по 150-250 лв (не си спомням точно за 166-цата цени). Съединителя е 300-450 (за усилен) лв + 150 лв за смяната му. Акумулатор - 200 лв. Рано или късно им идва времето.

                              Случайно ако се окаже да е някоя възкръснала от отвъдното:

                              Маховик - от магазина е 1000 лв, има ги за по 550-600 лв в ebay.
                              Турбо - рециклиране или подмяна е между 500 и 1000 лв.
                              Горивна помпа - и тя колкото турбото.
                              Дюзи - 150 лв само за диагностика (на 5-те). И там е от 200 (разпръсквач) до 1000 (за нова).

                              За това колега - гледай хубаво - в сервиз задължително преди да я купиш, да не се налагат тия последните.

                              Не те плаша, просто да си подготвен. Аз като купуваш вагона ги знаех тези неща и все пак го взех и съм доволен.

                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Оттам нататък разходите за подръжката ще са като за всеки друг автомобил.
                              Съгласен, просто да имаш кола си е Разход (и кеф)! Ако си купи Голф 4 TDI ситуацията няма да е много по-различна.

                              Дописано: ecotronic - убеди ме - айде да не са 3000, но около 2 за София (заради каското) след първата година...
                              Last edited by vladev; d.m.y г., 13:02.
                              Subaru Legacy 3.0R
                              Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X